Wizytówki

Wizytówki

Wizytówki wciąż pozostają najskuteczniejszym i najprostszym sposobem na szybkie udostępnienie naszych danych. Aby jednak wizytówka spełniła swoje zadanie, powinna spełniać kilka warunków.

Prostota

Tekst powinien być czytelny: proste czarne litery na białym tle – bez gotyckich czcionek, kursywy i ligatury. Unikaj zabawy kolorem. To nie jest tabela do sprawdzania oczu. Bogata paleta jest dozwolona tylko w logo firmy. Nazwy zawsze drukowane są nieco większe i grubsze niż reszta tekstu. Zwłaszcza jeśli nazwisko jest rzadkie i nie można wymówić go za pierwszym razem. Jeśli użycie tylko pogrubionego tekstu nie jest dla Ciebie wystarczające, niektóre części tekstu można rozróżnić poprzez tłoczenie folią, tłoczenie wypukłe (druk wypukły) i wzrost termiczny (litery trójwymiarowe wznoszące się 0,5-1 mm powyżej powierzchni karty). Nie próbuj wciskać wszystkich swoich danych osobowych i krótkiej biografii w ograniczoną przestrzeń kartonowego prostokąta. Informacje powinny być ograniczone do imienia i nazwiska, stanowiska, miejsca pracy, telefonu i adresu e-mail do celów komunikacji. Kiedyś zwyczajowo wpisywano adres strony internetowej firmy, aby pokazać, że firma nadąża za nowoczesnymi trendami. Teraz nie jest to już konieczne, chyba że twoje biuro zajmuje się projektowaniem stron internetowych itp. Pamiętaj o skrótach używanych podczas wysyłania wizytówek i zapisanych w lewym dolnym rogu. Skróty są zapożyczone z francuskiego, więc musisz zostawić tłumaczenie na odwrocie lub z wyprzedzeniem wyjaśnić, co to wszystko oznacza.

ac (avec complement) – powitanie. Jest przymocowany do bukietu kwiatów, prezentu lub podejrzanej paczki z prezentem pozostawionej w sklepie z zegarkami.

pr (pour remercier) – wyraz wdzięczności. Dzięki, które możesz schować do kieszeni.

pf (pour fete) jest wyrazem najlepszych życzeń. Zwykle wysyłany z okazji urodzin, gdy nie ma czasu na szukanie kartki z życzeniami.

O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Często informacje w innym języku są drukowane na odwrocie. Zmniejsza to koszt produkcji wizytówek o połowę, ale nie odpowiada etykiecie biznesowej. Jeśli pieniądze są dla ciebie cenniejsze niż międzynarodowa reputacja, przynajmniej wpisz swoje imię i nazwisko zgodnie z obowiązującymi zasadami transkrypcji. Jedna ze stron karty musi pozostać czysta, aby w razie czego można było tam coś zanotować. Dlatego nie poddawaj się zamawianiu laminowanej lub plastikowej wizytówki. Pierwszą rzeczą, jaką czuje człowiek, gdy podnosi wizytówkę, jest jakość materiału, z którego jest wykonana. Co może być gorszego niż wizytówka wykonana z cienkiego papieru lub tektury niskiej jakości?! Taka wizytówka natychmiast wpadnie do kosza lub zgubi się między innymi. O wiele przyjemniej jest trzymać i czuć w dłoniach nie tylko kawałek taniego papieru, ale także wysokiej jakości projekt. Takie wizytówki na pewno nie zostaną wyrzucone. Pozwól swoim klientom wybrać najlepszy sposób na skontaktowanie się z Tobą. Jeden numer telefonu nie da pożądanego efektu. Ostatecznie pozwól profesjonalistom wybrać najlepszy projekt. Atrakcyjny wygląd wizytówki to połowa sukcesu.

Previous Jak sprawdzić opinie o sklepach z materiałami edukacyjnymi i szkolnymi?
Next Preparaty do pielęgnacji plastików

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Firmy szukają oszczędności. Zamiast zwalniać, będą zmieniać procesy zakupowe

Spadające bezrobocie, podwyżki płac i narastające problemy z pozyskaniem wykwalifikowanych pracowników sprawiają, że w Polsce kształtuje się rynek pracownika. Przedsiębiorstwa nie mogą optymalizować kosztów związanych z zatrudnieniem, dlatego muszą szukać oszczędności gdzie indziej. Duży potencjał

Strefa Biznesu 0 Comments

Czym jest Polski Fundusz Energetyczny FIZAN

Polski Fundusz Energetyczny jest funduszem inwestycyjnym zamkniętym, realizującym w swojej istocie ideę polegającą na budowaniu wartości jego spółek portfelowych, dobranych zgodnie z wartościami oraz kryteriami wyrażonymi w jego statucie. Pośrednio

Strefa Biznesu 0 Comments

Meble kosmetyczne

Każda firma, a działalność salonu nie jest wyjątkiem, zaczyna się od przygotowania biznesplanu, a jego ważną częścią są wydatki. W pozycji kosztowej obowiązkową linią jest zakup mebli do salonu piękności.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź