10 Sposób, w jaki kobiety powinny dbać o swoje zdrowie

10 Sposób, w jaki kobiety powinny dbać o swoje zdrowie

Dom nie jest domem bez „Kobiet”. Są one główną częścią rodziny. Jako kobieta, jesteś żoną, siostrą, córką, matką. Odgrywasz różne role, by zaspokoić potrzeby członków rodziny. Przez cały dzień jesteś zbyt zajęta i skupiona na opiece nad nimi. A dla ciebie, to wspólna rzecz, aby przesuwać swoje potrzeby i życzenia na listę rzeczy do zrobienia. Znalezienie czasu „ja” jest jak żaden inny w twoim napiętym grafiku. Brzmi znajomo? Jeśli chcesz dbać o innych, musisz najpierw zadbać o siebie. W tym Międzynarodowym Dniu Kobiet, wprowadź poniżej 10 sposobów na dbanie o swoje zdrowie i dziękuj sobie każdego dnia. Zła wiadomość jest taka, że trudno jest za nią nadążyć, a dobra wiadomość jest taka, że te czynności naprawdę wpłyną na Twoje codzienne życie.

1. Jedzcie zdrowo, bądźcie zdrowi

To ty zbierasz jedzenie? Przestań to robić, bo nieświadomie zwiększasz spożycie kalorii. Jedzcie więc odpowiednią ilość owoców i warzyw, ponieważ może to zwiększyć wasz metabolizm i zapewnić wam zdrowe życie. Zaleca się kontrolowanie porcji posiłków. Przejdź na trzy posiłki i dwie przekąski dziennie i postaraj się włączyć więcej wapnia do swojej diety. Wapń nie tylko chroni przed przerzedzaniem się kości, ale także zmniejsza znaczenie PMS (zespół napięcia przedmiesiączkowego).

2. Tone-Up with Yoga

Zdefiniuj na nowo swoje piękno poprzez Jogę i Medytację. Zrelaksuj swój umysł po prostu koncentrując się na oddechu dzięki łatwej Jogazanie. W ten sposób stworzysz poczucie spokoju, spokoju i równowagi. Pomoże również kontrolować choroby serca.

3. Wystarczająco dużo snu ZZZZ

Dobry sen jest jak paliwo, które napędza twoje ciało i umysł. Więc, przyznaj się do 8 godzin snu. Pomyśl o śnie jako o swojej długoterminowej inwestycji, ponieważ przyczyni się on do twojego dobrego samopoczucia psychicznego i fizycznego. Staraj się nie polegać na pigułkach podczas snu.

4. Ruszajcie się

Spacer jest doskonałym sposobem na spalanie kalorii i zwiększa przepływ krwi w organizmie. Według naukowców z Harvard School of Public Health w Bostonie, kobiety, które chodzą średnio co najmniej 6000 kroków dziennie, zmniejszają ryzyko udaru mózgu i demencji o 20%. Więc ruszajcie się, ile możecie i darujcie sobie aktywne życie.

5. Powiedz „nie” dla Sugar & Salt

Zmniejsz ilość cukru i soli z twojego jedzenia. Badania pokazują, że te dwa rodzaje zła związane są głównie z ryzykiem przybrania na wadze, nadciśnienia, chorób serca i innych.

6. Nawadniać się

Ożywiaj swój umysł i ciało poprzez regularne przyjmowanie wody. Zaleca się picie 7-8 szklanek wody. Trzymaj się tej zasady, aby poprawić trawienie i ogólny stan zdrowia. Znudziło ci się normalne spożycie wody? Spróbuj wody z cytryną i miodem, naturalnych soków, zielonej herbaty, wody kokosowej lub bogatych w wodę owoców, aby utrzymać swoje nawilżenie.

7. Zarządzaj swoim stresem

Po prostu rób to, co lubisz każdego dnia, aby spowolnić swój poziom stresu. Może to być taniec, słuchanie muzyki, gotowanie, czytanie, rozmowy z przyjaciółmi, malowanie lub oglądanie filmów. Policzenie do 10 może również złagodzić stres i poprawić samopoczucie.

8. Podaruj sobie zabieg Spa

Rozpieszczaj się zabiegiem Spa i ciesz się, że zawsze wyglądasz najlepiej. Jeśli to możliwe, daj sobie nowy wygląd od stóp do głów. Na pewno sprawi to, że będziesz wyglądać i czuć się świetnie.

9. Spoil Yourself by Travelling

Zaplanuj podróż dla siebie i spędź czas z przyjaciółmi i rodziną. Zmniejszy to uczucie depresji, lęku i gniewu. Pomaga również odłożyć na bok obowiązki i pozwala skupić się na chwili.

10. Regularne badania kontrolne

Jeśli chcesz cieszyć się swoim życiem i osiągać cele, to ważne jest, abyś miał dobre zdrowie. Słuchaj swojego ciała i odpowiednio zaplanuj swoje wizyty zdrowotne. Śledź swoje badania kontrolne i zmniejszaj koszty opieki zdrowotnej.

http://kobietybeztabu.pl/

Previous Najlepsze hulajnogi elektryczne
Next Co to jest pracoholizm?

Może to Ci się spodoba

Life&Style 0 Comments

Choroby dziąseł a serce

Okazuje się, że nie tylko same zęby cierpią z powodu niewłaściwego ich szczotkowania. W normalnym stanie jamy ustnej żyjące tam patogenne mikroorganizmy nie stanowią zagrożenia, ale próchnica i stan zapalny

Life&Style 0 Comments

Indywidualne zaproszenia świąteczne. Wydrukuj je razem z Lobos.promo!

Jeśli zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób moglibyśmy podziękować klientom za rok współpracy jednocześnie podtrzymując z nimi kontakt, z pewnością powinniśmy zainteresować się możliwościami, jakie otwierają przed nami kartki

Life&Style 0 Comments

Aranżacje kuchni, salonu

Układy na otwartym planie są chyba najczęstszym wyzwaniem dekoracyjnym dla współczesnego projektanta i dekoratora domu. Oczywiście, połączona kuchnia, pokój dzienny i jadalnia mogą czuć się jasne i beztroskie, ale może

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź